Bejelentés

Korpás Károly Utazásain az ember felejthetetlen élményekkel lesz gazdagabb

Hírek
Te is vezetheted!

Ha Te is szeretnél ilyen különleges autókat vezetni, akkor a www.gizmo-team.hu , www.nagynap.hu , www.vezesd.hu , www.autoselmenyek.hu , www.motor-berles.hu , www.lifeelmeny.hu , www.kokaland.hu , www.kuponvilag.hu , http://www.kakucs-ring.hu/versenyauto-berles/ www.siorally.hu , http://kisbusz-berles.hupont.hu/11/hasznalt-auto-berles-olcso-auto www.probavezetes.hu , www.feldobox.hu , http://legparnashajo.armadillo-project.com/nagynap-legparnas-programok/ , oldalakon megismerheted a lehetőségeket és átélheted Életed egyik legnagyobb élményét!!!

33. Utazásos hét

Sikerült motorral bejárni az Északi-középhegység legszebb részeit, ezzel az idei évben folyamatosan 33 utazásos héten vagyok túl. Természetesen itt is a leggazdaságosabb változat működött. Az utazáshoz egy 250-es Yamahát használtam. Az üzemanyag fogyasztás 2,8 liter/ 100 km volt.

21. kirándulás 2013-ban

A Bükk-hegységet átszelő motorozással egy szerencsés számot értem el. Az idei évben folyamatosan 21 héten sikerült utaznom kis költségvetéssel, Maximális Élményekkel!

Raliautók vezetése Nagykállón

Subaru Impreza WRX (330LE-s), Toyota Celica Turbo 4WD (218LE), Vw Polo 2.0, és BMW 320i raliautókat vezettem Nagykállón egy agyagos-murvás versenypályán. Hatalmas élmény volt. Külön köszönöm a videók és fotók készítését Kedves ismerőseimnek!

Közeleg a 80. repülős utazásom

Svédországból hazaérkezve szerencsésen teljesítve a 70. repülés. Skóciából visszaérkezve pedig már a 78. légiutazás is megtörtént.

Olimpia, 2012

Csodálatos 8 napot töltöttem a londoni olimpián. Fantasztikus szurkolókkal találkoztam. Sportolóink hősökként szerepeltek. Útibeszámolóm elolvasható a www.utikalauz.hu oldalon!

Kaptárkövek

Dec. 21-én megjelentettük az új kistérségi folyóiratot: KAPTÁRKÖVEK címmel, amely nagyon jó fogadtatásra talált. Az ünnepi számra nyomtatott teljes mennyiség 1 hét alatt elfogyott. Köszönet minden "korán ébredő" embernek Mezőkövesd kistérségéből. 2. számból már legalább 300 db-ot nyomtatunk.

Fotóklub Egerben

Szept. 29-én a Mezőkövesdi Fotóklub tagjai Egerben fotóztak. Érdekes és tartalmas délutánt töltöttünk Magyarország legszebb barokk belvárosában.

Guinness Rekordunk az autópályán

2011. augusztus 10-én egy Fiat Bravo Multijet autóval sikeresen felállítottunk egy Guinness rekordot, ami egyben országos rekord is! 17 óra 8 perc tiszta menetidő alatt bejártuk Magyarország minden fizetős autópályáját! Mindenhol betartottuk a szabályokat, egyúttal országos úthálózati, valamint közlekedésbiztonsági felmérést folytattunk!!!

Kirándulás, IKK

Szeptember 9-én Hollókő, Szécsény, Mikszáthfalva, Alsósztregova útvonalon tartalmas és élménnyekkel teli kiránduláson vettünk részt.

Főoldal

Sok szeretettel üdvözöllek Korpás Károly honlapján! *****
UTAZÁSAIM során eddig 43 európai országot sikerült megtekintenem. Mindenhol fontos szempont a minél több ÉLMÉNY és FOTÓ, de a legkevesebb költségráfordítással, racionálisan előre tervezve!!!

*****
9.Egyéni fotós tárlatom EGERBEN, Bródy Sándor Megyei Könyvtárban - 2012. február 10-29-ig volt megtekinthető.
10. fotókiállításom Bács-Kiskun megyébe is eljutott - 2012. szeptember-októberben.
11. fotókiállításom képei az "Itthon vagy, Magyarország szeretlek!" hétvége nyitó eseményeként 2013. szeptember 27 - november 9-ig, a mezőkövesdi Szent László Gimnázium dísztermében kerültek bemutatásra, a legújabb fotóimmal kiegészülve.
12. fotókiállításom ismét egy közös tárlat testvéremmel 2013. november 15-től - december 12-ig Mezőkövesden, a Műv. Házban, "Csodálatos Európa" címmel.
13. tárlatom a fotóimból Bogácson 2014. június 24-től - augusztus 2-ig volt megtekinthető.

*** Érdekességek az elmúlt évekből: 2010. novemberében utazásaimat, fotózásaimat néhány napra Svájcban (Genfben), valamint Olaszországban (Velence, Forli) folytattam.
2011. januárjában elutaztam Luxemburgba és Portugáliába (Porto)
Februárban ismét Olaszország volt a cél.
Kedvenc országomban Milánót, Genovát, Pisát és Firenzét tekintettük meg. Márciusban pedig Európa 2011-es kulturális fővárosai: Turku, Tallinn, valamint Helsinki következtek, egy felejthetetlen jégtörő hajózással színesítve.
Májusban Magyarország, Milánó, Monte Carlo, Monza, Modena, Maranello, Málta (az M-es körutazás) sok fotóval és rengeteg videofelvétellel.
Júniusban Csíksomlyói búcsún és erdélyi körutazáson vettem részt, ezzel fél év alatt EURÓPA 4 sarkán sikerült megfordulnom.
1. Portugália Atlanti-óceán partja (NY).
2. Hajózás jégtörővel Finnország partjainál(É)
3. Utazás Málta szigetére (D)
4. Kézdivásárhely (legkeletibb MAGYAR város)
***
2011. augusztusában Klagenfurt, Innsbruck, Liechtenstein útvonalon kirándultunk a Lancia Kappámmal és a családdal.
2011. augusztus 10-én egy Fiat Bravo Multijet TD autóval Zubor Lajos és Korpás Károly sikeresen felállított egy Guinness rekordot, ami egyben országos rekord is!
17 óra 9 perc tiszta menetidő alatt bejártuk Magyarország minden fizetős autópályáját! Mindenhol betartottuk a szabályokat, egyúttal országos úthálózati, valamint közlekedésbiztonsági felmérést folytattunk!!!
Rekordunkkal kapcsolatos riport megtekinthető:
*****
2012 is szépen alakult!!!
Január egy Göteborg - Trollhattan utazással indult. Február elején pedig a munkatársakkal elutaztunk Milánóba, Comóba és a svájci Luganóba. A repjegyünk ismét akciós volt (7eFt/fő illetékekkel együtt!!!:-)
Márciusban Nagykároly, Szatmárnémeti.
Áprilisban Charleroi (Belgium) volt a soron, igen kedvező repjegyárral (6 700 Ft).
Májusban szófiai városnézésünk nagyon tartalmasra sikerült, és természetesen sok fotó készült! :-)
Júniusban egy kalandos utazás során megismertük: Varsót (Lengyelo.), Vilniust, Kaunast(Litvánia) és Rigát (Letto.), ahol betekintést nyertünk a fehér éjszakák szépségébe, július: Kotor (Európa legdélibb fjordja) és Herceg Novi (Montenegró)következett.
Augusztusban: Anglia, London és a 30. olimpiai játékok fantasztikus versenyeinek, a MAGYAR SIKEREKNEK, a magával ragadó hangulatnak voltam részese, élménybeszámoló itt: http://www.utikalauz.hu/index.php?p=folap&id=1496
szeptember: Nagyvárad - Nagyszalonta - Debrecen körút az irodalmi klubbal, október: "Csodaszép Országunk", autós körút Magyarországon egy különleges "bigfoot" vezetéssel fűszerezve, november: Eindhoven 11 fős csapattal, december: É-Ciprusi Török Köztársaság és Ciprus, amellyel teljessé vált az európai uniós országok mindegyikének meglátogatása!!!!!!!! Jelenleg 43 bejárt országnál tartok. Volt olyan szerencsém is, hogy 3 ezer Ft-ért oda-vissza(!!!) repülőjegyet sikerült vásárolnom.

***** Fontos, hogy a 88 hetes kirándulássorozat is legtöbb alkalommal pár ezer Ft-ból valósult meg, persze ennek előzménye a rengeteg tervező és előkészítő munka!!!!!!!!!!!
*****

2013-ban az eredetileg 13 héten keresztül 13 kedvező áron megközelíthető úticél "projekt" került megvalósításra és túlteljesítésre 20 + 13 = 33 -as formában.
Ennek állomásai: 1. Varese (olasz), 2. Malmö, Lund (svéd), 3. Bükk,
4. Dortmund, Essen (német), 5. Torino (olasz), 6. Gyöngyös, Mátra, 7. London (angol), 8. Inverness, Loch Ness (skót), 9. Győr BL kézilabda mérkőzése, 10. Autó, Motor TuningShow, 11. Kecskemét, Szarvas, 12. Eger rali, 13. Kassa, Vizsoly, Boldogkő vára - motorozás, 14. Nyíregyháza, Tiszadob, Nagykálló - versenyautók (Subaru Impreza, Toyota Celica Turbo, Vw Polo, BMW 320i)kipróbálása, 15. Vízilabda Bajnokok Kupája négyes döntő, 16. Túraautó VB futam a Hungaroringen, 17. Prágai utazás, 18. Bécsi és Ny- Magyar kirándulás, 19. Herend, Veszprém - Magyar Kupa női kézilabda döntő (Győri Audi ETO mesterhármasa), 20. Békéscsaba - Gyula - Nagymágocs - Hódmezővásárhely - Szeged az Irodalmi Kávéház Klubbal és a Mezőkövesdi Fotóklubbal, 21. Motorozás a hegyekben (Felsőtárkány - Lillafüred), 22. Abony - Maganzoo állatkert (tigrisek simogatása), 23. Versenypályák a Duna-Tisza közén (Kakucsring, Dömsöd, Kecskeméti Gokart Stadion), 24. Motorozás a Tisza-tó körül, 25. Ford raliautó tesztje a brezovai versenypályán, 26. Pétervására - Raliversenyen indultunk, 27. Jászberény, 28. Hortobágyi motorozás, Debrecen, Hajdúszoboszló, 29. Kárpátalja, Beregszász, 30. Vívó VB (Bp.), 31. Kisbér - Mini-Magyarország, Magyarok Országos Gyűlése, 32. Szabadka, Szerbia, 33. Északi-középhegység körbemotorozása (Yamaha YBR 250 - Börzsöny, Cserhát, Mátra, Cserehát, Zempléni-hg.)!!!

Szép napot mindenkinek! Üdvözlettel: KK
Guinness és Magyar Rekordunkat bemutató riport:

Subaru (330LE), Toyota (220LE), Vw és BMW versenyautók vezetése murvás, agyagos, köves pályán:

Képgaléria

Keresés a honlapon

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.