Bejelentés

Keresés a honlapon

Hírek
120 repülésem, KK

Inezzel kint jártunk Svédországban. Ez egyben a 120. repülésem is volt. Köszönet érte a Családomnak: feleségemnek, Anitának, gyermekeimnek: Károly Máténak, Vajknak, Ineznek és édesanyámnak, Erzsébetnek, valamint a jó barátaimnak, rendes ismerőseimnek.

102 hét nonstop utazás KK

2 év alatt sikerült újabb és újabb érdekes úticélokat találni és 102 hét folyamatos utazással - fapadosan, olcsón tervezve - sikerült körbejárni Magyarország és Európa különleges és változatos helyeit. Embert próbáló, de nagyszerű eseményeknek lehettem részese. Köszönet érte a Családomnak: feleségemnek, Anitának, gyermekeimnek: Károly Máténak, Vajknak, Ineznek és édesanyámnak, Erzsébetnek, valamint a jó barátaimnak, rendes ismerőseimnek.

Te is vezetheted!

Ha Te is szeretnél ilyen különleges autókat vezetni, akkor a www.gizmo-team.hu , www.nagynap.hu , www.vezesd.hu , www.autoselmenyek.hu , www.motor-berles.hu , www.lifeelmeny.hu , www.kokaland.hu , www.kuponvilag.hu , http://www.kakucs-ring.hu/versenyauto-berles/ www.siorally.hu , http://kisbusz-berles.hupont.hu/11/hasznalt-auto-berles-olcso-auto www.probavezetes.hu , www.feldobox.hu , http://legparnashajo.armadillo-project.com/nagynap-legparnas-programok/ , oldalakon megismerheted a lehetőségeket és átélheted Életed egyik legnagyobb élményét!!!

33. Utazásos hét

Sikerült motorral bejárni az Északi-középhegység legszebb részeit, ezzel az idei évben folyamatosan 33 utazásos héten vagyok túl. Természetesen itt is a leggazdaságosabb változat működött. Az utazáshoz egy 250-es Yamahát használtam. Az üzemanyag fogyasztás 2,8 liter/ 100 km volt.

21. kirándulás 2013-ban

A Bükk-hegységet átszelő motorozással egy szerencsés számot értem el. Az idei évben folyamatosan 21 héten sikerült utaznom kis költségvetéssel, Maximális Élményekkel!

Raliautók vezetése Nagykállón

Subaru Impreza WRX (330LE-s), Toyota Celica Turbo 4WD (218LE), Vw Polo 2.0, és BMW 320i raliautókat vezettem Nagykállón egy agyagos-murvás versenypályán. Hatalmas élmény volt. Külön köszönöm a videók és fotók készítését Kedves ismerőseimnek!

Közeleg a 80. repülős utazásom

Svédországból hazaérkezve szerencsésen teljesítve a 70. repülés. Skóciából visszaérkezve pedig már a 78. légiutazás is megtörtént.

Olimpia, 2012

Csodálatos 8 napot töltöttem a londoni olimpián. Fantasztikus szurkolókkal találkoztam. Sportolóink hősökként szerepeltek. Útibeszámolóm elolvasható a www.utikalauz.hu oldalon!

Kaptárkövek

Dec. 21-én megjelentettük az új kistérségi folyóiratot: KAPTÁRKÖVEK címmel, amely nagyon jó fogadtatásra talált. Az ünnepi számra nyomtatott teljes mennyiség 1 hét alatt elfogyott. Köszönet minden "korán ébredő" embernek Mezőkövesd kistérségéből. 2. számból már legalább 300 db-ot nyomtatunk.

Fotóklub Egerben

Szept. 29-én a Mezőkövesdi Fotóklub tagjai Egerben fotóztak. Érdekes és tartalmas délutánt töltöttünk Magyarország legszebb barokk belvárosában.

Guinness Rekordunk az autópályán

2011. augusztus 10-én egy Fiat Bravo Multijet autóval sikeresen felállítottunk egy Guinness rekordot, ami egyben országos rekord is! 17 óra 8 perc tiszta menetidő alatt bejártuk Magyarország minden fizetős autópályáját! Mindenhol betartottuk a szabályokat, egyúttal országos úthálózati, valamint közlekedésbiztonsági felmérést folytattunk!!!

Kirándulás, IKK

Szeptember 9-én Hollókő, Szécsény, Mikszáthfalva, Alsósztregova útvonalon tartalmas és élménnyekkel teli kiránduláson vettünk részt.

Fotóim 1

Íme néhány FOTÓM! Mottóm: Utazásain az ember felejthetetlen élményekkel lesz gazdagabb. Kedvenc idézetem: "Utazás egy nagy könyv, aki utazik az sok oldalt olvas el, aki nem az csak egyet." Mindenkinek köszönöm, aki megnézte a "Csodálatos Európa" című Korpás Károly és Korpás Róbert fotóiból álló FOTÓKIÁLLÍTÁSUNKAT Mezőkövesden a Közösségi Ház emeleti kiállítótermében. Szeretettel láttunk minden érdeklődőt! Az 5. saját fotókiállításom Bükkábrányban volt megtekinthető. A 6. 2010-től testvéremmel együtt állandó kiállításunk nyílt Mezőkövesden, az Idősek Otthonában. A 7. kiállításom 2011. január 20-án (cs) 16 órától a Rózsa Étteremben a Zsóry-fürdőben került megrendezésre. A 8. saját kiállításom Ladánybenén a könyvtárban 2011. április 15-től május 31-ig volt megtekinthető. a 9. egyéni tárlatom: EGERBEN, Bródy Sándor Megyei Könyvtárban, 2012. február 10-29. között volt megtekinthető. 10. fotókiállításom helyszínéül Ladánybenén az IKSZ szolgált, 2012. szeptemberében.
Képgaléria

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.