Bejelentés

Korpás Károly Utazásain az ember felejthetetlen élményekkel lesz gazdag

Hírek
120 repülésem, KK

Inezzel kint jártunk Svédországban. Ez egyben a 120. repülésem is volt. Köszönet érte a Családomnak: feleségemnek, Anitának, gyermekeimnek: Károly Máténak, Vajknak, Ineznek és édesanyámnak, Erzsébetnek, valamint a jó barátaimnak, rendes ismerőseimnek.

102 hét nonstop utazás KK

2 év alatt sikerült újabb és újabb érdekes úticélokat találni és 102 hét folyamatos utazással - fapadosan, olcsón tervezve - sikerült körbejárni Magyarország és Európa különleges és változatos helyeit. Embert próbáló, de nagyszerű eseményeknek lehettem részese. Köszönet érte a Családomnak: feleségemnek, Anitának, gyermekeimnek: Károly Máténak, Vajknak, Ineznek és édesanyámnak, Erzsébetnek, valamint a jó barátaimnak, rendes ismerőseimnek.

Te is vezetheted!

Ha Te is szeretnél ilyen különleges autókat vezetni, akkor a www.gizmo-team.hu , www.nagynap.hu , www.vezesd.hu , www.autoselmenyek.hu , www.motor-berles.hu , www.lifeelmeny.hu , www.kokaland.hu , www.kuponvilag.hu , http://www.kakucs-ring.hu/versenyauto-berles/ www.siorally.hu , http://kisbusz-berles.hupont.hu/11/hasznalt-auto-berles-olcso-auto www.probavezetes.hu , www.feldobox.hu , http://legparnashajo.armadillo-project.com/nagynap-legparnas-programok/ , oldalakon megismerheted a lehetőségeket és átélheted Életed egyik legnagyobb élményét!!!

33. Utazásos hét

Sikerült motorral bejárni az Északi-középhegység legszebb részeit, ezzel az idei évben folyamatosan 33 utazásos héten vagyok túl. Természetesen itt is a leggazdaságosabb változat működött. Az utazáshoz egy 250-es Yamahát használtam. Az üzemanyag fogyasztás 2,8 liter/ 100 km volt.

21. kirándulás 2013-ban

A Bükk-hegységet átszelő motorozással egy szerencsés számot értem el. Az idei évben folyamatosan 21 héten sikerült utaznom kis költségvetéssel, Maximális Élményekkel!

Raliautók vezetése Nagykállón

Subaru Impreza WRX (330LE-s), Toyota Celica Turbo 4WD (218LE), Vw Polo 2.0, és BMW 320i raliautókat vezettem Nagykállón egy agyagos-murvás versenypályán. Hatalmas élmény volt. Külön köszönöm a videók és fotók készítését Kedves ismerőseimnek!

Közeleg a 80. repülős utazásom

Svédországból hazaérkezve szerencsésen teljesítve a 70. repülés. Skóciából visszaérkezve pedig már a 78. légiutazás is megtörtént.

Olimpia, 2012

Csodálatos 8 napot töltöttem a londoni olimpián. Fantasztikus szurkolókkal találkoztam. Sportolóink hősökként szerepeltek. Útibeszámolóm elolvasható a www.utikalauz.hu oldalon!

Kaptárkövek

Dec. 21-én megjelentettük az új kistérségi folyóiratot: KAPTÁRKÖVEK címmel, amely nagyon jó fogadtatásra talált. Az ünnepi számra nyomtatott teljes mennyiség 1 hét alatt elfogyott. Köszönet minden "korán ébredő" embernek Mezőkövesd kistérségéből. 2. számból már legalább 300 db-ot nyomtatunk.

Fotóklub Egerben

Szept. 29-én a Mezőkövesdi Fotóklub tagjai Egerben fotóztak. Érdekes és tartalmas délutánt töltöttünk Magyarország legszebb barokk belvárosában.

Guinness Rekordunk az autópályán

2011. augusztus 10-én egy Fiat Bravo Multijet autóval sikeresen felállítottunk egy Guinness rekordot, ami egyben országos rekord is! 17 óra 8 perc tiszta menetidő alatt bejártuk Magyarország minden fizetős autópályáját! Mindenhol betartottuk a szabályokat, egyúttal országos úthálózati, valamint közlekedésbiztonsági felmérést folytattunk!!!

Kirándulás, IKK

Szeptember 9-én Hollókő, Szécsény, Mikszáthfalva, Alsósztregova útvonalon tartalmas és élménnyekkel teli kiránduláson vettünk részt.

Utazásaim

Mottóm: Utazásain az ember felejthetetlen élményekkel lesz gazdagabb!!! ***** Kedvenc idézetem: "Utazás egy nagy könyv, aki utazik az sok oldalt olvas el, aki nem az csak egyet." ***** UTAZÁSAIM során eddig 50 európai országot sikerült megtekintenem. Mindenhol fontos szempont a minél több ÉLMÉNY és FOTÓ, de a legkevesebb költségráfordítással, racionálisan előre tervezve!!! ******** Élménybeszámolóm a londoni ollimpiáról: http://www.utikalauz.hu/index.php?p=folap&id=1496 1990-es években bejártam Magyarországot, láttam országunk nevezetességeit. 2000 nyarán 8 nap alatt egy különleges motorostúra alkalmával sikerült megismernem a Kárpátok és az Alpok legszebb részeit (hatalmas élmény). Ez adta az ötletet, hogy minél több országba, minél kevesebb pénzből eljussak. 2002-től kezdtem el komolyabban megismerni csodálatos kontinensünket. Azóta szabadidőmben járom Európa csodálatos országait, városait, tájait. Néhány helyre ismételten is tettem kirándulást. Sikerrel megnéztem Magyarország, Ausztria és a Felvidék összes világörökség listáján lévő nevezetes helyet. Utazásaimról útleírásokat, fényképeket és kisfilmeket készítek. Kirándulásaimról rengeteg fényképpel térek haza (2003 óta fotózom komolyabban). Önöknek kedves érdeklődők ebből mutatok meg néhányat a honlapomon. Utazásaim során felkeresem az adott ország jellegzetes és érdekes tájait, városait, épületeit, múzeumait és különlegességeit. 2004-ben hatalmas szerencsémnek köszönhetően kezembe foghattam a 2004-es ATHÉNI nyári OLIMPIA fáklyáját. Az elmúlt években a következő helyeken tettem kirándulásokat: 2006: Franciao.(Párizs, Versailles), Németo. (Berlin), Görögország (Athén). Ezt a 3 országot 1 hónap időtartamon belül tekintettem meg. 2007: Hollandia (Amszterdam), Belgium (Brüsszel), Erdély, Szabadka, Felvidék (motorostúra). 2008: Olaszország (Róma), Írország (Dublin, Enniskerry), Felvidék (Betlér környéke), Ausztria (Bécs), Vatikán, Norvégia (Oslo, Sandefjord, Larvik), Franciao. (Párizs). Kirándulásaimat - ismerőseimmel kisebb társaságban - én magam szervezem. Utazási irodával nem szívesen megyek, mert így saját tempóm szerint tudok (tudunk) haladni, és nincs semmilyen fölösleges költség sem. 2009-ben Svédo.-ban (Stockholm), Olaszo.-ban (Milánó), Spanyolországban (Barcelona) és Andorrában jártam. 2010-ben voltam: Lengyelországban (Zakopane), Partiumban (Nagyvárad), Olaszországban (Bergamo, Bologna, Firenze, Forli, Rimini, Velence), San Marinoban, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, Svájcban (Genf). Magyarországon belül Pécsett (Európa Kultúrális Fővárosában), Debrecenben az Öttusa EB-n valamint a Futsal VB-n, sőt a bp-i Úszó EB-n is. 2010-ben Európában jelentős sporteseményre a MotoGP VB futamon Misanoba, valamint a Síugró Világkupa Zakopanéban megtartott fordulójára mentem/mentünk. November elején elutaztam Svájcba (Genfbe). 2011. januárjában elutaztam Luxemburgba és Portugáliába (Porto). Februárban ismét Olaszország volt a cél. Kedvenc országomban Milánót, Genovát, Pisát és Firenzét tekintettük meg egy fapados villámtúra alkalmával. Márciusban pedig Európa 2011-es kulturális fővárosai: Turku, Tallinn, valamint Helsinki következtek, egy jégtörő hajózással színesítve. Májusban Magyarország, Milánó, Monte Carlo, Monza, Modena, Maranello, Málta (az M-es körutazás) sok fotóval és rengeteg videofelvétellel. *** 2011. augusztus 10-én egy Fiat Bravo Multijet TD autóval Zubor Lajos és Korpás Károly sikeresen felállított egy Guinness rekordot, ami egyben országos rekord is! 17 óra 9 perc tiszta menetidő alatt bejártuk Magyarország minden fizetős autópályáját! ********** 2012-es útjaim: január: Göteborg (Swe), február: Milánó, Como (Ita) - Lugano (Svájc), márc. Partium - Nagykároly, Szatmárnémeti, április: Charleroi (Belgium), május: Szófia (Bulgária), június: Varsó (Lengyelo.), Vilnius, Kaunas(Litvánia) és Riga (Letto.), július: Kotor, Herceg Novi (Montenegró), Augusztus: Anglia, London és a XXX. olimpiai játékok fantasztikus versenyeinek, a MAGYAR SIKEREKNEK, a magával ragadó hangulatnak voltam részese, szeptember: Nagyvárad - Nagyszalonta - Debrecen körút az irodalmi klubbal, október: "Csodaszép Országunk", autós körút Magyarországon, november: Eindhoven, december: É-Ciprusi Török Közt. valamint Ciprus (ezzel sikerült a amellyel teljessé vált az európai uniós országok mindegyikének meglátogatása. Napjainkban a 50. megtekintett országot is elértem!!!!!!!! ***** Kirándulásaimon 700-800 km-nél rövidebb útra autóval, motorral megyek (megyünk), azonban ennél nagyobb távolságra már sokkal kényelmesebb és jóval olcsóbb repülőgéppel eljutni, főleg amióta a fapados légitársaságok olcsó jegyárai erre lehetőséget adnak. „A lehetőség ott van bárki előtt, csak élni kell tudni vele”. Általában 1 évre előre tervezek. Volt már olyan szerencsém is, hogy 3 ezer Ft-ért oda-vissza(!!!) repülőjegyet sikerült vásárolnom. Eddig elkészült utifilmjeim bemutatják: Barcelonát, Bécset, Bergamot, Brüsszelt, Eindhovent, É-Skóciát, Erdélyt, Firenzét, Felvidéket, Genfet, Klagenfurti Minimundust, Larnacát, Liechtensteint, Luganót, Máltát, Milánót, Monte Carlót, Moszkvát, Nagyváradot, Dél-Norvégiát, Párizst, Rómát, Stockholmot, Szabadkát, stb. ***** 2013-ban 13 héten keresztül 13 kedvező áron megközelíthető úticél "projekt" került megvalósításra és túlteljesítésre. Ennek állomásai: 1. Varese (olasz), 2. Malmö, Lund (svéd), 3. Bükk, 4. Dortmund, Essen (német), 5. Torino (olasz), 6. Gyöngyös, Mátra, 7. London (angol), 8. Inverness, Loch Ness (skót), 9. Győr BL kézilabda mérkőzése, 10. Autó, Motor TuningShow, 11. Kecskemét, Szarvas, 12. Eger rali, 13. Kassa, Vizsoly, Boldogkő vára - motorozás, 14. Nyíregyháza, Tiszadob, Nagykálló - versenyautók (Subaru Impreza, Toyota Celica Turbo, Vw Polo, BMW 320i)kipróbálása, 15. Vízilabda Bajnokok Kupája négyes döntő, 16. Túraautó VB futam a Hungaroringen, 17. Prágai utazás, 18. Bécsi és Ny- Magyar kirándulás, 19. Herend, Veszprém - Magyar Kupa női kézilabda döntő (Győri Audi ETO mesterhármasa), 20. Békéscsaba - Gyula - Nagymágocs - Hódmezővásárhely - Szeged az Irodalmi Kávéház Klubbal és a Mezőkövesdi Fotóklubbal, 21. Motorozás a hegyekben (Felsőtárkány - Lillafüred), 22. Abony - Maganzoo állatkert (tigrisek simogatása), 23. Versenypályák a Duna-Tisza közén (Kakucsring, Dömsöd, Kecskeméti Gokart Stadion), 24. Motorozás a Tisza-tó körül, 25. Pétervására - Raliversenyen indultunk, 26. Hortobágyi motorozás, Debrecen, Hajdúszoboszló, 27. Kárpátalja, Beregszász, 28. Kisbér - Mini-Magyarország, Magyarok Országos Gyűlése, 29. Szabadka, Szerbia, 30. Északi-középhegység körbemotorozása (Yamaha)!!! - 2014-ben Oroszország, Grúzia. - 2015-ben Marokkó, Macedónia, Albánia, Koszovó, Izland és az Arab Emírségek kerültek fel a legfrissebb, megvalósított úticélok közé. 2014 legfontosabb eseménye: Károly Máté fiam születése. 2016 legfontosabb és legkiemelkedőbb eseményének: Milán fiam születése tekinthető. ***** Örökké érvényes, hogy „Utazásain az ember felejthetetlen élményekkel lesz gazdagabb”. ***** Bárkinek szívesen segítek (természetesen teljesen ingyenesen) megtervezni kirándulását, utazását. Mindenkinek jó szórakozást kívánok a honlapom és a fotóim megtekintéséhez! *** Mezőkövesd, 2016. november ******** Üdvözlettel: Korpás Károly (Carlos)
Képgaléria

Ingyenes honlapkészítő
Profi, üzleti honlapkészítő
Hirdetés   10
Végre értem amit angolul mondanak nekem, és megértik amit mondok.